pátek 12. července 2013

Praha, zubař

Včera jsme s Maruškou jely do Prahy.

Na kontrolu k zubaři. Ráno se přirozeně vzpouzela, že zůstane doma. Jasně, bála se - sama dobře ví, že si občas zapomene vyčistit zuby (snažím se to samozřejmě kontrolovat i dočišťovat), že jí hodně sladkostí a hlavně, že má už dva přední zuby pořádně zkažené (vykousané díry od kazů).

Nakonec se umoudřila a vyrazily jsme. Autem na Černý Most, metrem na Palmovku a tramvají na Strossmajerovo náměstí. To se jí líbilo, povídá mi, že Praha je hezká a že sem musíme zase někdy na výlet.
Ale teď jsme už u doktora, je hned naproti tram zastávce. Nejdřív jsem si na zubařské křeslo sedla já a pak doktor shledal, že mám chrup v pořádku. Maruška se na mě dívala a vida, že mi nic nedělala, sedla si na mě a nyní otevřela pusu ona. S předními zuby se nic dělat nedá, ale v jednom se zadních měla kaz až na nerv a pan zubař pravil, že by ji to mohlo začít bolet a počal vrtat. Maru byla zpočátku statečná, bolest však byla větší, tak začala plakat, ale držela! Dal jí tam nějakou vložku, ta možná sama vypadne. Ale stejně asi za rok jí vypadnou všechny zuby. Za 14 dní máme přijít na kontrolu. Jenže to jede Maru na týden s babi, pak na týden s dědou Vrátou, pak mají u zubaře dovolenou, takže tam zas jdem až 2. 9.
Marušku to stále bolí, tiše pláče ještě venku.

Nyní tramvají na Anděl - jdeme do nákupního centra Nový Smíchov.
Já si kupuji kalhoty, za dvoje platím 704Kč. Pak v italském značkovém obchodě triko za 3000 kč. ale mají ho ve slevě, o 50% levnější. tak beru hned dvoje - jedno si vezme mamka. no, nekup to. Vyhrála jsem totiž poukázku právě na 3tis. Kč do tohoto butiku. Nic lepšího jsme tam neobjevily.
Maruška v obchodech nadšená, líbí se jí hlavně stojany s bižuterií.
Nyní má hlad a protože už může jíst a protože je fakt hodná, může si vybrat co chce - ano, těstoviny.
Pak jestě koupíme zubní potřeby a dáme si kafe.
A už metrem na ČM a do Boleslavi. A pro Alenku.

Včera bylo slunečno a vedro, dnes zataženo a chladněji. Se svetrem a dlouhýma kalhotama akorát.

Žádné komentáře: