pondělí 5. září 2011

PRÁZDNINY

Jelikož jsem stále doma na rodičovské a Marušku do školky nevzali - máme volno stále. Prázdniny si udělal Martin - dal výpověď v práci a červenec i srpen strávil s námi (převážně) doma.
Od 1. září má nové zaměstnání.

6.-14. 7.
já Anglie. O dění v Brandýse jsem ale informována díky mailům a fotkám. Martin posílá i videa. Kupodivu se mi nestýská, není na to moc kdy a hlavně tu mám spoustu zážitků atd. (Ale toto je blog Máničky, takže dost o mně).
Maruška doma s tátou. O víkendu jedou spolu na tábor hrát divadlo. Spí venku, hraje si s dětmi a sleduje čertovskou pohádku - videa na http://www.youtube.com/user/MrCrocous např. Maruška na výletě v Dolním Tomášově.
V neděli odpoledne se vrací domů, Martin Marušku nechává v Boleslavi, ta se na Vrábí vrací v úterý navečer.
A ve čtvrtek večer se vracím já. Mánička s Martinem mi jedou na letiště naproti. Prší.

17. - 24. 7.
Maruška s babičkou a dědou a Petrou a Zdendou a Lukáškem a Jitkou Vobořilovou s vnoučaty - Poříčí. Spí v chatce. Počasí relativně teplé, občas déšť.
Jezdí na výlety, hraje si s dětmi, soutěží....



Žádné komentáře: