pátek 9. září 2011

Konec a začátek





















2 měsíce prázdnin skončili i pro Martina. Od 1. 9. začal chodit do práce.
Škoda - léto s Maruškou a Martinem (i když jsme nejeli na žádnou společnou dovolenou) bylo opravdu prima. Výlety, odpočinek, koupání, hraní si..... Jsou to bezva parťáci.
A já je mám neskutečně moc ráda. Oba dva!

V neděli 4. 9. odpoledne jdeme s Maruškou, Martinem i Vráťou na zámek, kde se hraje divadlo pro děti - pohádka Dlouhý, Široký a Bystrozraký. Mě to sice nebaví, ale M+M byli spokojení. Poté zajdem ještě do cukrárny na kafe a zmrzlinu.
Teplo, slunečno.


Pondělí 5. 9.

Maruška začala chodit do školičky pořádané brandýským mateřským centrem. Není to jako minulý školní rok v prostorách Matýska, ale ve škole Na Výsluní (hned vedle hřbitova). Bude chodit 2x týdně - každé pondělí a úterý od 8 až 8,3 do 11 až 11,3 (za 150 kč).

Mánička se od začátku moc těšila a opravdu - ráno v pohodě vstala i se oblékla (jinak máme s oblékáním stále trochu "problémy"), já jí vše vysvětlila - že bude chodit jinam, že bude mít asi novou pani učitelku, ale jednu holčičku tam bude znát, že ji tam nechám a bude si tam hrát, zpívat atak a před obědem si ji vyzvednu.

Když jsme se v šatně přezouvali, Maruška povídá:
"Mami, ty jsi jako Maruška a já maminka, jo.
Maruško, já teď odejdu, ale vrátím se, ty tu buď hodná, budeš si hrát a jednu holčičku znáš z Matýska.....".
No a hned si začala hrát a už si mě ani nevšimla.

Když jsem pro ni přišla, sice odešla v pohodě, ale dole objevila malý plastový domeček a skluzavku a ne a ne a ne jít domů. Dělala docela problémy, přemlouvala, plakala, vztekala se, sedla si na zem atak. Nakonec jsem ji odtáhla a brzy se uklidnila.
Druhý den se to opakovala. Nechci domů, nechci pryč, nechci nic.
Ale jinak je to šikovná, milá, roztomilá holčička :)

Žádné komentáře: