pátek 16. září 2011

Joudové adalší

Maruška si už hodně pamatuje. Např. že dnes (v pátek) říkala, že chce tyčinku, kterou dostala od babičky k svátku (v pondělí). Přitom dárků měla víc. Také vypráví, co vše jí říkala babička o dovolené, kde byla, dokonce to i ukázala na mapě.

Když Martin s Vráťou říkali, že jim něco nešlo na počítači, řekla jen: "vy jste ale joudové".

Nebo říká: "di ty, trdlouši".

Dnes jsem po ní chtěla, aby mi pomohla vyndat nádobí z myčky. Děláme to tak téměř každý den, já vyndavám věci z horního koše a ona zezdola a podává mi to. Ale tentokrát povídá: "já ti už nechci pomáhat porád, nechcu se ohýbat!".

Skoro každý den řekne něco, co mě když ne rozesměje, tak alespoň pobaví a zlepší náladu.
Většinu z toho samozřejmě vzápětí zapomenu.

Je to prostě stále Roztomilka naše milovaná.


Žádné komentáře: