úterý 7. června 2011

stručně květen








14.5. sobota
Marušky babička Zuzana slavila 55. narozeniny.
Spousta lidí, ale dalo se :)
Oznámili jsme tam, že v prosinci bude mít Maruška sourozence a tudíž babi bude mít již třetí vnouče.
Počasí krásné - slunečné, ne vedro.

15. 5.
Nehvizdy - Martin hraje divadlo, Šíleně nastydlá princezna. Maruška hru pozorně sleduje, já také.
Potom ještě zkouška nové pohádky.

16.5.
Matýsek - bojovka.
V rámci školičky šly děti k aleji prvňáčků a plnily různé úkoly (zpívaly, skákaly jako žáby atd). Maruška o tom pak nadšeně vyprávěla. I když se podle paní učitelky moc nezapojovala. Nejprve tvrdila, že jdou bojovat, po akci říkala, že chodily podle fáborek a že se jí to líbilo. A dostala diplom.

17.5. úterý
Výlet Neratovice - jely jsme s Maruškou vlakem. Na zastávce jsem měla sraz s kolegyní z pc kurzu a její skoro 3letou dcerou. Stavily jsme se u Martina v práci, na hřišti a šly k Heleně domů. Nakonec jsme jeli domů vlakem i s Martinem.

20. 5. pá
Maruška jede s babičkou do Boleslavi a my s Martinem vyrážíme na romantický víkend do Písku. Nejprve ale musime do Prahy, pak se tam motáme, je vedro, naštěstí Martin celou cestu odřídí a v pořádku nakonec dojedem.
Ubytování, procházka do města, já se motám, zmrzka a zpátky na večeři do hotelu na kraji města u lesa.

Maruška s babičkou a dědou a Šťěpánkou v Pardubicích v perníkové chaloupce.

21. 5.
Já se stále motám (těhotenské celodenní nevolnosti), jdeme opět do města, je tu krásně, až na to že mě je divně, ale vše ok, Martin je statečný a sám fotí a přidržuje mě :)

Maruška s babičkou a dědou a Lukáškem v pražské ZOO.

22. 5. ne
Do města už nejdeme, po snídaní domů jedeme. Stavujem se v Praze.
Do Boleslavi pro Máničku dorazíme v 17h.

Maruška s babičkou a dědou doma na zahrádce a v bazénku.

A pak hurá všichni domů.

Žádné komentáře: