čtvrtek 18. září 2014

Víkend Příhrazy plus ZUB

22.-24. 8. 2014

Pátek má M.dovolenou - musíme do 12h pro Marušku. M. řídí.
Po 10h jsme tu. Dáme si kafe, pokecáme s Vrátou a Danou, Marie nám hned dává dárečky, které nám koupila - je to velmi milé a dokonce i hezké: pro mě i Martina korále na krk, ale elegantní a slušivé a pro Alenku malé autíčko. Sama si koupila kasičku. Za peníze, které dostala jako kapesné od Dany.

Na oběd do hospody Pod kaštany.
cestou tam - sobota
Kemp Příhrazy - postavíme stan, holky si zatím samy hrají na "hřišti" (houpačka, písek) odpočineme si, ale Alenka neusne. Pěšky po příhrazkých schodech nahoru. Pořádný výšlap. Alenka zvládla bez problémů, Maruška taky. Já s Maru jsme těsně před vrcholem obrátily a šly zpět. Večeře z vlastních zásob.
Alenka na vrcholu
Sobota
Po snídani holky chvíli skáčou na trampolíně, pak jdem na výlet. Nahoru ke Krásné vyhlídce. Oběd v restauraci (já i holky jen polévku) a pak párek v rohlíku. Zpět druhou stranou. Příhrazkými schody dolu. Bylo to prima. Jsme příjemně unaveni. Ušli jsme asi jen něco přes 5km. Holky to zvládly bez problémů. Alenka byla úžasná, ťapala statečně po schodech, které byly na ni hrozně veliké.
V noci mi byla zima, nikomu jinému zima ne. Dnes večer se tedy pořádně obléknu. Mám jen slabý spacák.

Alenka schválně kouká jinam

Neděle
V noci pršelo. Dopoledne se flákáme u stanu. Na snídani na vajíčka do blízké restaurace Pod Kaštany. Odpočíváme, Holky skáčou na trampolíně. Prší. Počkáme.  Oběd opět ve stejné restauraci. Ležím. Sbalíme stan. Domů. Martin řídí. Alenka usíná. Cestou párek v rohlíku k večeři. 

sobota


Žádné komentáře: