sobota 20. září 2014

Alenka a její hry

jeee, Alenka zpívá: "vojáci douuu za sebou jaka to je boze muj klasa vojaci dou vojaci dou". to je tak kouzelny!!! a rano: "slunicko slunicko pomajicko" :)) Nekolik dnů jí trvalo, než jsme jí vysvětlili, jak to je opravdu a než konečeně začala: popojdi majicko. Roztomilka naše.

Alenka spadla (odřený nos) a maminka ji omylem způsobila bebí pod okem notebokem

Jinak si vůbec ráda pro sebe zpívá nebo povídá, hraje si s plyšáky a říká jim co a jak.

Mě říká: "mami, ty si dítě a já sem máma, jo". tak jo. "dítě ceš mlíčko?" "spi dítě" "zavři oči" "já se vlátim jo". "mami, já sem jako máma, jo a ty seš dítě"....a tak porad dokola.
Po obědě často a ráda spí (2hodiny někdy i déle), občas ale neusne a naopak si hraje na mámu a chce abych já pila mléko, pro které chodí a tak stále vstává a jako nosí mléko a já musim pít a chvíli jako spát ale hned už je zas ráno.....

Jindy si třeba hodinu hrají s Maru v pokojíčku, jsou hodné. Někdy ale chce být Maru sama a tak ji vyhání a zlobí ji. Alenka se nenechá, taky umí Marušku potrápit. Bije ji hlava nehlava.

19.9., hřiště St.Bol.

naše úroda


Žádné komentáře: