pátek 8. března 2013

Maruška v Liberci, Alenka v Boleslavi

První dovolená s Vráťou - celý týden bez maminky!

Mánička odjela v neděli se svým dědou na celý týden do Liberce. Byla i s Danou a jejími vnoučaty (Valérka, v březnu 4roky a Rozárka, o měsíc starší než Alenka, tj. 16měs. ) v jejich domě.
Vráťa mi posílal každý den fotky přes Chat on, takže jsme věděli co dělají.
Byli nejen na sněhu, ale i v bazénu. Hrály si, dováděly atak.
Když jsme s Maru chtěli mluvit, tak buď řekla, že s náma mluvit nechce, nebo jen stručně něco řekla.
Mně se stýskalo. A Marušce? Nevíme, tváří se, že vše je v pohodě. Jedeme pro ni až v neděli.
Už se těším.

A Alenka je dnes poprvé na noc bez maminky!
Vzala si ji babička, aby už netrápila rodiče nočním buzením (cca 3x za noc) a kojením (1-2x za noc).
Jsem z toho ale celá nervozní. Pořád na ni myslim. Je to dost divný, být bez obou dětí. Místo abych si to užila, tak jsem trochu poklidila a pak si chtěla číst, ale nebyla jsem schopna. Chci svoje holčičky!!!!

PS. Maruška byla beze mne už v 5ti měsících (musela jsem do nemocnice), viděla jsem ji jen 1-2x denně na kojení po dobu 4dní. A kojit jsem ji přestala v 15ti měsících. To je Alence teď. Ale kojit ještě chci. Alespoň
ještě půl roku. Ale v noci by nás už obtěžovat tolik nemusela :)

Mánička s bratránkem Lukáškem
 Alenka v Boleslavi
Alenka krmí dědu Zdendu


Žádné komentáře: