úterý 12. března 2013

Ještě Liberec

V neděli 10. března jsme vyrazili pro Marušku.
Cestou tam jsem řídila já.
Nejdřív jsme se ještě zastavili nakoupit něco pro Vráťu a Danu, abychom nepřijeli s prázdnou.
Víno, bonboniéra a krásná kytka v květináči, která právě kvetla.
Alenka ihned usnula. Po půl hodině jsem zastavila na benzínce (neb na mě je to fakt dlouhá cesta, potřebovala jsem pauzu), koupila jsem si kafe a pokecala si světlý svetr. Alenka se probudila. Jedeme dál. Říkám Martinovi po několika minutách: ta Ála je tak hodná, vůbec nekvíká (přitom nerada dlouho sedí, už umí chodit, tak ji to nebaví). Otočím se a vidím, co si naše holčička našla za zábavu - otrhala kytičce její krásné červené květy!


Když jsme dorazili, po 12h,  Maruška nás nadšeně vítala.
Dana uvařila výborný oběd a pak nám Maru ukazovala, co pro nás namalovala: pro maminku srdíčko, pro tatínka auto: "tohle je naše auto, tady vzadu sedím já a Alenka a táta řídí a máma je doma a uklízí" :)))
Pak se Martin s Vrátou a dětma šli projít, my s Danou jsme kecali v teple domova. Když se vrátili, převlékli jsme děti (Maruška byla mokrá celá - klouzala se a spadla rovnou do kaluže, Alenka byla jen špinavá) a dali si kávu a vynikající koláč.
Před 17h domů - řídí Marin, Alenka opět hned usne, ale opět se hned, když na benzínce zastavíme, probere.
Ještě se stavíme na večeri v fast foodu mezi mosty - Br.-Bol.
A hurá domů a spát :)


No a druhý den zas do školky....

Žádné komentáře: