čtvrtek 9. dubna 2015

Maruška

Vysvědčení - samé jedničky
Dostala za to: od Martina párek v rohlíku, ode mne vstupenku do Lvíčka (oboje dostala i Alenka), od Vráti malou panenku, od Věry malou panenky s oblečky, od babičky taky něco a netuším už co :) Babička totiž holkám kupuje stále něco.
Jinak má samozřejmě i dvojky (ale málo). Do školy chodila z počátku ráda, teď tvrdí, že jí to tam vůbec nebaví, neb všechno ví a zná. No, psát a číst ano, s počítáním je to horší.
Úkoly do školy dělá nerada a někdy u toho prudí. Hlavně psaní je náročný.

Často nemocná, měla 108 zameškaných hodin. Zjištěna obrovská alergie na kočku. Týna musí pryč.

Logopedie - stále jí nejde R a Ř. Naučila se říkat správně L (bylo jí krásně rozumnět, ale jazyk nepracovat tak jak měl).

Maruška je někdy hodná, jindy protivná. Má ráda Alenku (i když se s ní občas hádá a pere, zvlášť když Alenka nedělá přesně to, co ona chce), empatická (když mi nebylo dobře, říkala mi, mami já to udělám za tebe, když jsi nemocná). Chodí do skauta, ale nebaví jí to. Není nám ani schopná říct, co tam vlastně dělá. Florbal, kde je jediná holčička, je pro ní větší zábava.


Každý čtvrtek chodí do družiny. Nelíbí se jí tam. Prý se tam nudí. Nechce nic vyrábět (to snad nikdy ani nedělali) ani chodit ven. 5.3. 2015  přišla SAMA domů. Prý zapomněla, že má dnes nepovinný předmět Pohybové hry a družinu. Psala jsem učitelce a ona druhý den volala a moc se omlouvala.

Ve Lvíčku jsme byly s holkama v pátek hned po škole až 27. března a vydržely jsme tam od 13h až do zavíračky v 19h. Vyblbly jsme se, já taky a ještě jsem si četla, dala kafe, super pohoda Holky nadšený a hned chtěly jít zas.

Žádné komentáře: