neděle 13. dubna 2014

Hmyz na talíři

Sobota 12. 4. 2014

Před 18h přijedou busem Petr a Petra Daněčkovi s malým Adámkem. My berem Alenku (Maru v lázních) a pěšky do kina na akci Hmyz na talíři. Ač jsme zde přesně v 18h, čekáme než dorazí všichni. Asi ve čtvrt to konečně začne. Přivítání, úvod, rozdělení na 2 skupiny po 25. Sedíme, pijem pivo, vodu, džus, díváme se na živý hmyz který je zde připraven pro naše žaludky a čekáme  - nejdřív jde totiž jedna sk ke kuchaři který povídá a povídá a pak před námi připraví první chod: listový salát s restovanými moučnými červy (jen olej, sůl a pepř) plus kousíček chleba. jdem ke stolu. Mám pocit že to prostě nedám. Martin ochutnávku snědl rychle a byl nadšen - vynikající. Také Alenka se červama ládovala, ale já stále nemám odvahu. Nesnáším červy. Alenka mi jednoho podává a strká do pusy - zavřu oči a ... vynikající. když to však vidím je to hnus. zas čekání, Martin mi koupil panáka becherovky a mě je hned líp :) a pak další chod: cvrček na máslem. Mňam. Už to jím v bez problémů, je to dobré, mám v sobě alkohol a není to červ. Následuje velký moučný červ na chilly. Odmítám. Nakonec přeci jen ukousnu ale ihned plivu zpět. Alenka papá všechno. Martin taky, ale už nás to tu nebaví. je to dlouhé a sice výživné, ale nezasytí to. Já hlad nemám, ale Martin ano a tak se chystáme domů. Je po 20h. Ještě na cestu grilované saranče a moučník s červama. Měl být ještě šváb v těstíčku, ale toho bych určitě nejedla. ALenka cestou baští perník s červama a dá si ho ještě k snídani. JE to hnus, jak na vás z toho kouká ten hnusný hmyz. Odmítám to jíst.
Daněčkovi se u nás zastaví na rychločaj a v 21,15 jdou na bus domů.

Žádné komentáře: