neděle 13. dubna 2014

Bruslení

Letošní zima byla pro mě skvělá. Tj. teplá. Sníh napadl pořádně jen jednou, takže jsem vůbec nemusela odhrabávat. Pro děti ovšem zklamání. Tady v nížině se nedalo sáňkovat ani bruslit. Maruška naštěstí byla na horách s našima a tam si užila lyže, ale pak i tam to bylo docela slabé.

3x neděle v Praze v Europarku (nák.centrum):

9. 2. 2014
Nicméně jsme v 21. stolení a bruslit se dá i bez chladu. Proto jsem se s holkama a mamkou a Lukášem vypravila autem do pražského Europarku, kde je bruslení zdarma. Plus každou neděli divadélko pro děti.
Nejdřív divadlo. Vydržela to i Alenka. Brusle nam bohužel nevyšly - své jsme neměli a ty které tam půjčují byly ve velikosti našich dětí rozebrány. Maruška byla smutná. Alenka by stejně nemohla, neb měli nejmenší číslo 25 myslím. A bez bruslí zákaz vstupu.
Šli jme alespon do takové herny - dětský svět - koutek, který je zdarma a kde se všichni vyřádily. Skluzavky, prolézání, i místnost i tv a pohádkami a pro Alu malá kouzačka do kuliček. Plus byly všichni na vláčku a pak ještě Ala sama a na autíčkách hejbacích automatech za žetony (10kč?)

16. 2. 
Martin je celý víkend na čundru, mamka zas na horách s "holkama".
Protože je chladno a ráda bych s holkama něco podnikla ale bojím se jet autem do Prahy sama, řeknu tátovi a ten jede s námi a řídí :)
Alenka v autě usne, já s Maru čekáme na brusle (je přestávka ale my už tam jsme aby na nás nějaké zbyly), povedlo se - hurá na led :) Maruška se snaží, ale je na bruslích poprvé - vůbec jí to nejde. Pomáhám jí, jezdíme i s tučňákem, kterého se drží a já tlačím. Jinak ji chytnu v podpaží a jedem spolu. Vydržíme bruslit snad celou hodinu. Alenka min polovinu z té doby spí. Oběd, divadýlko, dětský svět.  
Táta nás vysadí doma, my přeskočíme do druhého auta (Dacia) a ještě jedem pro Martina do Neratovic, kam přijel vlakem asi v 16h a čeká na nás v hospodě.

19.3.
Jelikož při první návštěvě jsem vhodila soutěžní lístek do krabice a vyhrála jsem (což mi volali), musím si výhru vyzvednout přímo na místě. Takže ještě jednou je nutné jet do Europarku. A protože je dnes poslední den kdy se tam bruslí, využíváme toho a jedem tam dnes. Martin má celý den zkoušku divadla. Jedu já, holky, máma a táta. Divadlo, oběd, chvíli čekáme na brusle, v pohodě, dnes málo lidí. Maruška vydrží bruslit něco málo přes půl hodinky. Já o pár minut déle. Alenka zatím spinká v kočárku. Dětský svět jen na chviličku. Ještě nakoupit a hurá domů. I s krásnou výhrou.


Žádné komentáře: