neděle 8. prosince 2013

Alenka v Klíčku a Mikulášská

V pondělí 2.12. 2013 jsem byla s Alenkou (už po druhé, ale poprvé to bylo už před více než měsícem) v Boleslavském Klíčku - od 9,3-11h. Je to vždy jednou za týden pro děti (1,5-3roky) a jejich maminky (max.6). Vede to jiná maminka a mělo by se být chvilku vevnitř a chvilku venku. Nyní jsme se na začátku měly posadit na zem do kruhu a představit se. Každé dítě bylo u maminky, jen Alenka odešla a sedla si sama k malému stolečku (resp.tří spojedných stolečků - celkem pro 8dětí) vedle a jen na nás koukala.


Chvíli se povídalo, pak se šlo ke stolu - vyrábět čerta. Na vystřižený karton děti malovaly štětcem. Alenka byla velmi pečlivá, chtěla mít vybarvený každý kousek. Ostatní děti dokončily, ale Alenka stále dodělávala prázdná místečka na kartonu :) Pak svačina a dodělání čerta. Ani jsme nestihly jít ven. Byla zima, ale slunečno.
V poledne pro Marušku do školky. Mně nebylo stále dobře, ale nestihla jsem jít k doktorce, takže jsem vzala obě děti (až po obědě když se Alenka vyspala) a šla i s nimi. Martin sice přišel v pondělí dřív z práce (neb jel hrát brzy divadlo do Prahy) ale sbalil věci a musel zas jet. No a dr mi předepsala antibiotika. V úterý i ve středu si děti přes den vzala mamka, abych mohla ležet, ale od čtvrtka jsem už zase musela fungovat. A mamka je na nemocenské ted. Ve čt ji nebylo dobře, v pátek u doktora a má také antibiotika.

Čtvrtek 5. 12.
Protože nejsem stále fit, nemůžu jet na Mikulášskou besídku v Postřižíně. Martin tam hraje opět divadlo - Čertovskou pohádku. Vezme s sebou i obě holky. Po 15h vyjíždějí. Dala jsem mu balíčky, které dá holkám Mikuláš, ale nakonec dostaly jiné. Škoda že jsem neviděla jak Maruška říká básničku a jak se Alenka bojí - prý plakala, když viděla Mikuláše. Vrátili se po 18h, Maru říkala, že se jí to moc líbilo. Z Alenky jsem nic nedostala - jen prý tam byl bubu :)

Žádné komentáře: