neděle 15. prosince 2013

Alenčiny perličky

Ali chceš tohle?
Mlčí.
No tak, Alí, řekni, ano - ne.
Ala: ano ne.

Alí, ty jsi Ala bala malá šála.
Ala hlasite: holka (říká spíš oka).

Konečně se snaží mluvit. Opakuje slova, nově říká: kapela, moje, banán, kůže atd.
Samozřejmě jí většinou není rozumět - např. pozor, pojď (pou) a mnohé další.

Dnes lezla po čtyřech a řikala haf.

Nejkouzelnější je, když jí uspávám a ona se ke mě tulí. Nebo když někdo (Maruška) začne plakat, tak k ní běží s roztaženýma ručičkama a začne ji objímat. Když se uhodím, tak mi hned začne místo, kde je bebí, foufat.

Akorát mi dělá problém ji po obědě uspat. Vstává většinou mezi 7-8h.
Když po o usne, tak klidně spí i 2hodiny. Když neusne, je už kolem 17h unavená a je schopná i usnout a pak se kol 20-22h probudit. Takže jí třeba i hodinu uspávám. Dnes vstávala po 9h a tak jsem jí ani spát nedávala. No a krátce po 19h, po večeři, když se měla jít s Maru koupat, řekla hají a šli jsme do postele, kde téměř ihned usnula :)

                                                                     včera ve městě

Žádné komentáře: