středa 13. listopadu 2013

Ála zubař

V úterý 12.11. 2013 jsem jela s Alenkou a mamkou do Prahy k zubaři.
Na ČM autem, pak s kočárkem metrem a tramvají. Alenka se dívala, byla moc hodná. Však taky byla na takovém výletě poprvé.
U doktora si sedla na mě a poslušně otevřela pusu (musela jsem jí říct: Alí ukaž kde máš zoubky). Pan doktor zuby jen spočítal a bylo.
Pak ještě ošetření mě a hotovo. Sestřičce se Alenka moc líbila, říkala, ta má ale "melír" a chtěla jí dát nějakou maličkou figurku. Ona se na to podívala a vrátila to zpět do šuplíku. Nakonec si vzala alespon obrázek.
Tramvají na Náměstí republiky - tam Alenka do kočárku a hned usnula (přesně v 12h). Jeli jsme metrem na Čerňák, v KFC oběd a kafe, mamka ještě makro a já stále se spící Alenkou stále v KFC čtu knihu. V 13,3 Alenka otvírá oči a zároveň přichází mamka. Takže do auta a hurá domů.
PS. doma Ala spí většinou od 13-15h.

Žádné komentáře: