sobota 7. září 2013

Týden bez dětí

Obě holčičky odjely na dovolenou bez rodičů - jen s dědou Zdendou a babičkou Zuzanou.
Týden na chatě v Albrechticích v Jizerských horách.
24. 8. po obědě si je naši vzaly a vrátily je až 31. 8. taktéž po obědě (aby Alenka mohla spát cestou v autě).
Bála jsem se, jak to zvládnu bez Alenky a ona beze mne. Naštěstí vše bez problémů. Já si odpočinula, děti se vyblbly na čerstvém vzduchu, jely lanovkou na Špičák, byly v Liberci v ZOO, na návštěvě v dědy Vráti a Dany, sbíraly houby atak. Moc se jim to líbilo. Alenka byla poprvé beze mne na delší dobu (nanejvýš spala jednu noc u babi) a poprvé bez kojení. Už týden před tím jsem ji pomalu odstavovala, takže i toto nakonec bylo v pohodě.
Myslím, že jsme si to užili všichni.
My s Martinem byly v pondělí u Daněčků (mimi a Bond) a pak jsme chtěli do kina a na večeři ale to nám nějak nevyšlo (M.unaven atak).

 Alenka na lanovce
 Maruška s dědou na lanovce
 Liberec zoo
 u chaty
 Maruška utírá nádobí



Žádné komentáře: