úterý 27. srpna 2013

KK - konec kojení

Už asi měsíc přestávám s kojením. Alenka dostávala mlíčko jen každé ráno (tj.kol 7h) a pak už ne. Jen vyjímečně jsem ji dala i přes den. Večer uspával Martin s lahvičkou s umělým mlékém.
Poslední týden to bylo obden, pak i 3dny nic. Nejvíc pomohlo, když si ji vzala mamka a ona se na mne nedrápala. Když jsem ji nechtěla dát ráno, to byl řev. Pak jsme byli i s M.nemocní a tak ji měla často mamka. A tak si pomalu ale jistě odvykala. A ted už je opravdu konec. V sobotu odjela i s Maruškou na dovolenou s prarodiči a já už mléko nemám. Je mi to líto. ALe už je to velká holka! A jí už dávno všechno.
Ale stejně! Kojení jsem si moc užívala.. Líbilo se mi přitulit se k Alence. Líbilo se mi, když přišla a ukazovala, že chce pít. Když říkala mňam mňam, abych jí nakojila.
Kojila jsem ji ale o několik měsíců déle než Marušku.




Žádné komentáře: