úterý 3. ledna 2012

Jak se z Vašíka stal Alík

Úterý 29. 11. 2011

Protože večer jdeme do kina na divadlo, jede Maruška k babičce.
Já s Martinem si zajdem na pizzu a pak už skvělé představení amatérského spolku ochotníků Samodiv a komedie Mátový nebo citrón.
Přijede i Pavel s Péťou z Kralup, ale ty zas pak hned dom.

Středa 30. 11. 2011
V poledne jsem si měla dojet pro Marušku do Boleslavi, ale necítím se dobře, tak volám mamce ať mi ji přiveze brácha (který si tam jede pro Lukáše). Jsme domluveni, že kolem 17-18h dorazí. Jenže ještě než přijde Martin z práce, mám častější kontrakce. Vana s horkou vodou nepomáhá. Rychle balím poslední věci s sebou do porodnice a když přijde Martin domů, rozhodneme se, že hned jedeme. I když on tvrdí, že to budou jen poslíčci, termín mám 13.12. (já tvrdím že kol 4.12.). Volám tedy znovu mamce, zda si Máničku mohou nechat ještě jeden den. Ok.
V 18h jsme v Brandýské nemocnici, vyplníme formulář o jméně - kluk bude Václav. Holčičku neuvedeme. Ve 20,38 se narodí děvčátko. Personál trochu zmaten - už vyplnil všude Vaška a teď to musí přepisovat. Takže nám "vynadají" a příště prý jim to dělat nemáme :)
Po chvílí váhání pojmenujeme to nemluvňátko Alenka.
Po 21h volám opět mamce. Jsou překvapení.

Úterý 6. 12. 2011
Jedem domů!



Žádné komentáře: