pondělí 8. února 2010

Adélka a Lukášek

















už přes měsíc mám rozepsané "vánoce", ale ne a ne se dokopat k tomu to dopsat.
tak zatím alespoň něco jiného:





















Maruška je čím dál tím komunikativnější. A to nejen svou rozšiřující se slovní zásobou. Dorozumívá se rukama, nohama, ukazuje, vede, žvatlá. Umí něco ze znakové řeči pro děti a normálně mluví - říká: táta, máma, tam, teta máňa, tátu, mň, ham, papa, baba, ďta (děda), hají, ťap, ňam, haf a určitě ještě něco dalšího.
je s ní prostě zábava. a přitom si i vyhraje sama a já mám klidně klid na psaní blogu :)

Maruška má nového bratránka. 24. ledna 2010 se mému bratrovi a jeho skoroženě narodil syn Lukáš Dašek, 2,75kg. Maru mimi ráda. ukazuje že hají a že bumbá z prsu.

Maruška byla přes noc u sestřenky v Kralupech, kde jsme byli slavit Adélčiny 8. narozeniny. Poprvé přespala jinde než doma nebo u babičky v Boleslavi. Já samozřejmě měla strach a byla jsem hrozně vyplesklá, ale Maru to zvládla bez problémů. Určitě lépe než já. Asi zato mohl (kromě skvělých mateřských schopností tety Jany a strejdy Pavla) její obdiv ke zvířátkům (kterých je ve zdejším malém bytě opravdu dostatek) a hlavně Adélka, která si s ní vážně úžasně vyhrála.
Cestovali jsme vlakem! Tam s Maruškou v nevytopeném starém speciálu zvláštním motoráku KŽC (www.kzc.cz, www.zvlastnivlaky.cz) Cesta trvala pouhou hodinu.

Pozn. - Náhoda: Když jsme se vraceli z Kralup domů do Brandýsa, jeli jsme už normálním vláčkem a bez Maru. V Neratovicích jsme přestupovali - na spoj jsme čekali hodinu a půl. A zrovna v tu dobu tam (do porodnice) přijela i švagrová Petra, která začínala rodit.

PS. pomalu, ale jistě, přidávám na http://www.youtube.com/user/zuzkadas videa s Maruškou


Žádné komentáře: