středa 23. prosince 2009

odpolední spánek


Naše Maruška se v 18ti měsících rozhodla, že nebude po obědě spinkat. Zkoušela jsem to po dobrém, po zlém, ale nic. v neděli ji uspával Martin, nic. Zkusili jsme to spolu - dali jsme si ji mezi sebe k nám do postele, čteme jí, povídáme ji, zpíváme, uděláme tmu, sami usneme, ale Maru vstane a začne nás budit! Smířila jsem se s tím, že už nebudu mít denně odpoledne dvě hodky pro sebe.

ALE: její babička, moje mamka, ji stále bez problémů, rychle a klidně, dokáže uspat. přitom dělá úplně to samé co my!!! takže mne to trochu štve. Nejdřív jsem si říkala že je to prostředím (že usíná jen u babi v ložnici v Boleslavi). jenže jednou byla mami v Brandýse na kosmetice a když odjížděla stavila se tu. já už uspávání vzdala. bylo 14h, Maru živá a rozdováděná. Mamka šla s ní sama k nám do ložnice a bez křiku ji do pěti min!!! uspí. včera mi ji dokonce uspala po telefonu. nechápu.

tak nevím. mám Marušku nutit? je to ale o nervy. pláče, vzteká se, nechce hají. když nespí po o, není unavená a protivná jen někdy k večeru. a pak jde brzy spát. když spí, je to stejné, akorát jde spát tak o hodinu později...


2 komentáře:

Petr řekl(a)...

Kouzelný vliv babiček :)
Ovšem nejlepší je vychruplej Martin. Chápu když někdo usne s knížkou nebo u televize, ale s kombinačkama??
:D

Martin Hrubý řekl(a)...

Bože to je hnus co se dneska na to intenetu děje...., co tam všechno lidi dají :)
Kždopadně můžete vidět jak vypadá někdo kdo pracuje do úmoru s utra da věčera kak lošaď
MH