úterý 30. října 2018

A zase ta Alenka

brambory s tvarohem a kečupem
Je konec října a Alenka ve škole už jí to nebaví. Číst přeci umí. Tak nevím, zda se tam nudí (možná o češtině, psát dovede jen tiskacím, takže i psací písmo musí natrénovat, ale jinak je toho dost nového). Sama nic moc říct nechce. Jen, že by se ráda vrátila do školky!!! Ona, která celý poslední rok opakovala, že chce do školy, že se jí ve školce nelíbí...

Domácí úkol z matematiky - napsat řadu číslice 3 a 4. Trojku psát odmítla, neb jí to nejde.
Stále nějak nechce pochopit, že naučit se něco znamená trénovat a že teprve pak jí to půjde.
V angličtině jsme jí celý týden učili, že good morning je dobré ráno. Zdravila jsem jí tak a ona měla říkat (i jako DÚ z anj) good morning mum. Ale to byla doba, než se jí to dostalo do paměti.
To bylo pokaždé: Alenko co je to good morning. "nevim". Je to dobré ráno. Alí, jak se řekne dobré ráno: "nevim".... Alenko co je to good? "ráno".....druhý den to samé od začátku. 

Jinak si samozřejmě stále moc ráda hraje. Sama, s figurkama, se zvířátky, s Maruškou na něco, maluje si. 
Nebyla jsem u toho, ale jednou si hrály venku. Martin se ptal Alenky na co si hraje. Odpověděla prý nějak takto: že jsem už velká, je mi 18 a rodiče mi už umřeli.

Umí na nás dělat roztomilé obličeje a je prostě kouzelná :)

Na fotkách její jídelní kombinace. Je to prostě gurmán :D

sladká instantní kaše a k tomu
chléb s tlačenkou
snídaně: kaiserka a v ní:
 máslo a marmeláda a hl.salát a pečený vepřový bok
k pití caro s mlékem






Žádné komentáře: