úterý 8. května 2018

Jarní prázdniny (v zimě)

Albrechtice v Jiz.horách 

16.-18.02.2018 

Pátek 16. 2. já i MH dovolená. 

Dopo balíme a odpo odjíždíme. 
Na hasičskou chatu dorazíme po 15h, já stíhám ješte jednu jízdu na vleku. 
Jsme v pokoji dole, vedle nás brácha s rodinou (ty přijíždí po 17h) 
Děti bobují
večerní lyžování naproti na svahu na 1 hodinu. MH s holčičkami se na mne přišli podívat. 
Prima. 

Sobota 
Zatímco Zdenda s Lukášem a Petrou vstávají brzy a jedou autem do Polska kde budou celý den na běžkách, my dlouho ležíme až po 12h vyrážíme do půjčovny - Marie odmítá instruktora, půjčují ji jen helmu a boty (lyže má své),  Alenka odmítá školičku i lyže. 
2 hodiny lyžování já s Maruškou - obě na prostředním vleku (zalomená poma) - prima, svítí sluníčko, je lehce nad nulou. 
po 16h na oběd-večeři. Výborné, rychlé. Dám si i becherovku a mám dost. 
na chatě si na dvě hodinky lehnu, ostatní sledují olympiádu, hrají si....a večer ještě děti ven. Já si pak čtu. 
Alenka usíná ve 23h, Maruška i já po 24h. 

Neděle 
Petra sama (resp.s kamarádem) na běžky, já od 11-12h hodina lyžování s instruktorem. Nic moc. 
Chata, oběd, úklid, Maru s Alenkou na svah - Maru využije ještě moji permici na vlek, ALenka se dívá, my s MH a bráchou se snažíme 
Chlad, ale slunce. Ještě rychle si jdu na cca pul hodinky zalyžovat (permice platí do 15h), Maru už nechce, zato Alenka se rozmyslila, že by to tedy zkusila. 
říkám, že už je pozdě, ale protože chce, půjčí si alespon Marušky lyže a zatímco já sama na svahu, oni tři dole zkoušejí pod vlekem na skoro rovince jezdit. 
Alenku to baví a hlavně jí to jde!!!!  vrátíme vše a k Vráťovi. 






Dlouhý Most: 

Kafe, pokec, necháme tu děti a hurá domů. 
Holčičky v pohodě, Maru se těší, Alence to nevadí. 
Stráví tedy 3dny s Vráťou a Danou.


pondělí - středa (19.-21.2.)


my s MH ještě dovolená 
Vráta posílá přes viber fotky i videa spokojených holčiček - jak papají, jsou na procházce s pejskem a hlavně jak lyžují :) 
My v Brandýse v pondělí odpočíváme, v úterý a ve středu již dopo děti přijíždí. Ale hned po obědě zas odjíždí. 

středa- pátek (21.2..23.2.)

s našima a s Lukášem Loučeň 

Rodiče pobyt dostali k vánocům a chtěli jet i se všema vnoučatama. Užívaj si bazénu i bludišť venku. 
My již čtv +pá práce, již velmi chladno (-5 i víc), ale sníh žádný. 

Žádné komentáře: