pondělí 28. srpna 2017

Rodinná dovolená

Středa 16. srpna 
ZOO -
 holky si nejvíc vyhrály s dřevěným lvem

máme  s Martinem volno (až do 27.8.)
Balíme, nakupujeme, já ještě upeču koláč.


Čtvrtek 17.8.

po 10h autem Dvůr Králové, v řízení se střídáme s MH
14-19h ZOO - bus safari
nádherné počasí, moc se nám tu líbí
popojedem do rekreačního areálu sv.Kateřina, postavíme stan, již se stmívá, holky hřiště
spát kol 22h
nás stan



Pátek 18.8.

Bolí mne záda, pomalu balíme, Martin s Maruškou se koupou v rybníku - voda ledová, ale neuvěřitelně čistá - vidíme až na dno: vodní šneci, okouni, Martin fotí jak mu ryby plavou kolem nohou (a přitom si zničí vodou telefon, kt.je sice voděodolný ale byl špatně utěsněn), Alenka jen na kraji. Teplo, slunečno. Na víkend hlásili zimu a dést.
Já už nemůžu chodit rovně, po obědě odjezd.
Stavujeme se v Turnově v lékárně - pro prášky na bolest a uvolnění svalů. Martin musí řídit.

náš bungalov
Na místo dorazíme kol 18h.
Kousek za hranicemi, v německém městečku Seifhennersdorf máme rezevované ubytování v areálu: KiEZ zde:querxenland
Máme 2 noci v bungalovu (2 vchody, v jednom jsme já + MH a v druhém je asi 5 paland a spí tam samy holky), s polopenzí.
Jdeme na večeři - polévka a studený bufet.
Hrajeme pexeso
Je zde hřiště, kde si holky hrají, zkusíme bosou stezku, jdeme do společných umýváren. Jsem nadšená jejich čistotou a soukromím. 
Mluvím s recepční německy, rozumím skoro vše, ale mluvení mi dělá obrovské problémy. Vyfasujem povlečení, mě záda stále bolí. takže povlékne Martin.
Čtu si :)
Holky bez problémů spát samy. 
žabičky
V noci prší.

Sobota 19.9.

8,45 snídaně.
Chodím v předklonu. I když beru prášky,  záda stále bolí.
Autem Jonsdorf -  Motýlí dům (rodinné vstupné 17,5 EUR). Nejprve prohlídka akvárií a terárií a poté k motýlům. Nádhera. Venku posedíme na lavičce, holky dají zmrzlinu, je tu krásně. Počasí akorát.

 

Zastávka v Žitavě. protože ale nemůžu chodit, jen vyberu peníze, zajdem do kavárny na kafe, MH ještě polévku a holky džus.

Zpět akorát na večeři. Martin mě chvíli nese :)
Holky pingpong. já si v posteli čtu. Když ležím jsem ok :)

Neděle 20.8.
v kempu Kateřina (již beze mne)

Po snídani pomalu balíme. Holky s MH ještě ven.
Na to, že celý víkend hlásili zimu a déšt, je nádherně. Počasí ideální na výlet.
My po 13h odjíždíme.
Původní plán byl jet do kempu do Čech, ale vzhledem k mým zádům jdu na pohovost v Hrádku nad Nisou. Dostanu injekci, ale stejně to nepomůže.
Ještě zde dáme oběd a jedem domů.
Ještě se stavíme v Ml.Boleslavi. Já nevylezu z auta, ale holky s Martinem se protáhnou a zablbnou si s vodou na náměstí.




Pondělí 21.8.

MH mě hodí autem k doktorce - ta mi dá tejpy, léky na bolest a neschopenku.
MH s holkama se rozhodnou vrátit se k původnímu plánu a jedou do Hrádku nad Nisou do kempu Kristína.
Sama doma - čtu, čtu a čtu. Později jsem i na netu.
Holky s Martinem si užívají, Martin posílá fotky. Zajedou si i do Německa.
V út, stř i čtv přijde dopo mamka a uklízíme (já v rámci možností, jen třídím papíry apod). Konečně přeberem i oblečení a uklidíme holkám pokojíček.



Pátek 25.8.

Kontrola lékař - ještě do středy doma. Ale už je mi dobře.
Odpoledne přijíždí Martin.
Holčičky nechal na prázdniny na Dlouhým Mostě u dědy Vráti
Ten posílá fotky, jak si užívají - výlety atd.






1 komentář:

Sapik řekl(a)...

Také bychom už moc rádi vyrazili někam na rodinnou dovolenou a konkrétně, nejraději někam pod stan ... Těžko říci, jestli se nám to podaří vlastně zorganizovat, ale jestli ano, tak si myslím, že to bude jeden z těch hůře zapomenutelných zážitků s naší rodinou :) Mějte se hezky a přeji hodně společných výletů.