sobota 20. srpna 2016

Alenka perlí




Páře se mi modrobílá sukně. Já: "To nevadí, to zašiju". Alenka: "jeee mami ty máš pruhovanou niť?" 

Já: "Dáš si Ali třešně?", Ali: "Co to jsou třesně?" 




V ZOO. Martin ukazuje holkám "hele hmyzí hotel", Alenka smutně: "uka, kde? já nevidim, že mizí". 




Ali: "můžu si vzít modrý rybíz?" já: "modrý neexistuje, je červený, černý a bílý" Ali: "nene, já mám modrý" a ukazuje na kanadské borůvky. 

Mamka přivezla syrové maso a říká: "tady máte mufloní panenku....." Alí :"uka uka panenku" 

Maruška říká že je něco uprostřed slova. Alenka "já chci taky vidět slona". 

Martin peče maso a říká: podívejte na tu kúrčičku, a Alenka vyděšeně a téměř plačky: proč si tati zabil /pečeš/ kočičku?

Zítra se má hodně ochladit, tak povídám Alence: dnes si klidně vem šaty, zítra už ne, to už bude zima.
Ála: jee to bude sněžit? 



Žádné komentáře: