čtvrtek 21. července 2016

Vysvědčení + IQ park Liberec


Čtvrtek 30.6. 2016

Já i Martin jsme si vzali dovolenou.
Alenka nejde už do školky.
Martin s Maruškou do školy.
Zatím se já s Alenkou oblékneme a nasnídáme a pak autem ke škole, kde v 8,45 nabereme M+M (Maru byla pro vysvědčení.  - samozřejmě má samé jedničky) a pak čekala před školou neb to bylo rychlejší než jsem myslila a Martin zatím byl na kafi) a jedeme (já řídím) do Liberce do IQ parku (mám zdarma lísky, kterým dnes končí platnost), což je jako IQ landia jen je to menší a pro menší. Holky se moc těší.


Bylo to prima, byli jsme tam skoro až do zavíračky v 16h. Holky nadšené, já taky :)
Pak na kafe k Vráťovi na Dlouhý Most.
Domů po 18h - řídí Martin.

Za vysvědčení dostala Maruška ode mne knihu Děti z Bullerbynu.

Žádné komentáře: