sobota 25. července 2015

Vysvědčení

Maruška se vrátila v úterý večer od moře, ve středu šla do školy a už v pátek 27.6. dostala vysvědčení. (Některé školy končily až v úterý 30.6.)

Martin si vzal v práci volno a šel ráno s ní. Já s Alenkou jsme vyrazily později a sešly jsme se v Riegrovce. V 9h jsme museli s Alou ještě na alergologii - trochu plakala, když jí dávali na ruku vzorky (ač to nebolí), ale nakonec vše ok. Na rozdíl od Maru žádnou alergií netrpí.

Maruška měla samozřejmě samé jedničky.
Šli jsme do cukrárny - já s M. kafe a holky zmrzlinu.
Stavil se i děda Vráťa.
Já si koupila 2 šaty.
Oběd v Záložně.
Já s Maru domů, Martin s Alenkou k holiči. Přišli oba uplně nakrátko :o

Za vysvědčení dostala ode mne knihu - Komisař Vrťapka. Hned to začala luštit a moc jí to baví.

Žádné komentáře: