pátek 14. března 2014

Kralupy

Středa 5. 3.

Ráno před 9 přijíždí děda Vráťa a my 3 holky (skoro přichystané) naskočíme k němu do auta a jedem na návštěvu do Kralup. Tady i tam jsou jarní prázdniny, takže nikdo nemusí do školy ani do školky. Před 10h přijíždíme. Všichni doma - Jana s Pavlem a dětma. Kafe, před 12h procházka, Alenku dáme do půjčeného kočárku s tím že usne. Neusne. Chvíli leží, pije mléko, pak se posadí a nakonec si vytahuju a jde kousek pěšky. Oběd (bramboračka a palačinky se špenátem) - Maruška sní hodně, Alenka nic. Pokec. Pohoda, kafe, klid. Holky se zabaví. Alenka sice nespala ale je úplně v pohodě. Hraje si a je to prima. Akorát já jsem trochu mimo - bolí mě zub, beru si prášek, nic neříkám, jen poslouchám. Jsem ráda že nemusím řídit. Venku je hezky.
Terezka je moc roztomilá - má krásné culíčky, hezky chodí a nemá už pleny - řekne si že chce na nočník. Hmmm, to je Ala dost pozadu. Ta stále řve, jen když slovo nočník slyší.
V 16h jedem domů. Obě holky v autě usnou. Alenku vyndáme, probudí se. Vráťa pokračuje s Maru na Dlouhý most - bude tam do soboty.
Já ještě k zubařce (byla jsem tam v pátek, dostala jsem plombu a od té doby mě zub bolí), naštěstí mě vezme (prý je to normální, nalakuje to a je to lepší).Alenka tak jak ji neznáme - Jana jí udělala také culíčky a ona v nich kupodivu vydržela. Ála vypadá tak jinak! Později si sponečky začala sundavat.

Žádné komentáře: