neděle 30. ledna 2011

Mániččniny legrácky

Maruška by chtěla miminko. Říkala jsem jí, že to musíme říct tatínkovi. Tak mu to řekla:
"tatínku, udělej mi miminko" :o

Také jsem jí ze srandy řekla, že až bude velká, bude z ní jistě paní doktorka. Mánička se ale nedala, ta už má vymyšleno čím bude:
"nééé, já budu paní Nevěsta" :)))

(to proto, že když jsme šli nakupovat, povídala jsem jí, máničko, půjdeš do města, bude z tebe nevěsta a jí se to líbilo. tak jsem jí vysvětlila o co jde. a pak ještě povídá: budu nevěsta - potřebuju ženicha.)

Ona je ted vůbec moc roztomilkovatá a vtipná (nechtěně, samozřejmě).
třeba jsme byly v ložnici a já: Maruško pojd do obýváku a ona: já budu tady a budu pít pivo.
a takových a podobných situací je spousta. Samozřejmě si většinu nepamatujem. Bohužel.

Žádné komentáře: