neděle 31. října 2010

pívo, kolínka, kotrmelec a Lukáš


Z Marušky se stal závislák.
Začalo to nevinně jednou při obědě, kdy jsme si dali s Martinem pivo a Maruška se roztomile podívala a řekla: "ochutnám". A Martin jí dal. Kupodivu jí to zachutnalo! Ted ho vyžaduje téměř pravidelně, když ho u nás vidí. Ale nezapomene dodat: "trošku maminko".
Včera večer byla už v postýlce, když dostala žízeň a poprosila mne o pití. Přinesla jsem sklenku vody. Maruška ochutnala a vyvalila oči: "neee, maminko, vodu ne. trošku píva". Nevíte někdo co s tím? Já se vrátila do obýváku a říkám to Martinovi a on: "takže ji jdeš otevřít flašku?". No, nakonec jsem ji nedala a tak se musila, chuděrka, spokojit s obyčejnou vodou.

A dnes udělala poprvé kotrmelec. Úplně sama! Předtím jsme ho vždy dělaly spolu. Začla asi před měsícem a od té doby jí ho hrozně baví.

Taky má moc ráda těstoviny. Poslední dobou si oblíbila především kolínka. A když jsem minule udělala vrtule, stěžovala si, že to nechce, že chce jen kolínka. Potvůrka jedna. Ona vůbec začíná nějak moc dirigovat. Nééé, maminko, takhle to nedělej. Musíš takhle. Holčičko, pojď sem. Udělej.... Lukájo, nech toho, dej mi to, nezlob.....
Ale jinak má Lukáška moc ráda. Mluví o něm, pusinkuje ho, těší se na něj, dává mu najíst a chce ho mít doma. Btw. prý se už postavil. Když byl u nás minulý týden tak lezl po čtyřech šíleně rychle. Je roztomilej.




Žádné komentáře: